Jag fick en award!

Jag fick en award av söta Desirée!

Du som får denna award ska:
1. Kopiera awarden på din blogg

2. Länka till personen som gett dig awarden
3. Berätta 7 intressanta fakta om dig själv
4. Välj ut 7 andra bloggar du vill ge awarden till
5. Länka till deras bloggar & kommentera hos dem att de har en Award att hämta..


1. Jag kollar knappt på TV, men när jag tittar ser jag på dokumentärer om djur eller brott, haha. Vilken tönt jag är.
2. Jag är en riktig datornörd, med abstinens och allt därtill. Jag älskar att kunna saker om datorer, främst mjukvara då. Så jag försöker hålla mig riktigt insatt i det där med nya produkter, haha.
3. Jag läser elektronisk tidning varenda dag, det vill säga svd.se. Jag gillar att hålla mig uppdaterad om vad som händer runtom i världen. Jag hatar att vara den som inte vet vad det som diskuteras handlar om.
4. Jag har flyttat tio gånger, med mamma och pappa. Ett par av dem kanske inte räknas, men ändå!
5. Mitt mål just nu är att flytta hemifrån, och därför är jag på en ordentlig jakt på ett jobb.
6. Min dröm är att få bli politiker, vilket de flesta vet - men ändå, jag är faktiskt lite stolt på grund av att det inte är många ungdomar som faktiskt vill bli politiker!
7. Ibland borstar jag inte mitt hår på flera dagar, utan kan ha samma tofs i (om man bortser från när jag tvättar det, vilket jag inte gör alltför ofta, för det har jag hört att det är inte bra) i flera dagar! Som nu till exempel, tofsen jag har i håret har jag haft - samma - sedan i måndags.

Jag ger awarden till: Emma, Jenny, Gabriella, Vilja, Neha, Louise och Camilla

 


Kommentarer
Postat av: Linnea ♥

Får man kopiera awarden även om du inte gav den till mej?

2010-02-03 @ 19:37:42
URL: http://endastnea.blogg.se/
Postat av: Before29

Ja men eller hur, bloggar är som bloggar är, upp eller ner. =) Fresten såg inte det på din sida, men pluggar du foto eller är det ett intresse bara?

2010-02-03 @ 20:25:30
URL: http://lineen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0