Sista daten



I LOVE YOU
Capa, kan vi lösa en bild på dig och mig så att jag kan skriva nåt fint om dig också?



Toodles.

Det har inte varit en speciellt stressig dag faktiskt; mötte Capa vid tolv (eller jag stod utanför och frös en kvart innan han kom och öppnade, för ringklockan funkade tydligen inte...) och sedan tog vi lunch på Jup's i en timme, innan vi gick tillbaka till expeditionen en stund. Tog tåget tillbaka till Lerum vid tjugo över två, och gick upp till Kajsa. Hemma hos henne har jag nu varit sedan dess. Hur mysigt som helst att bara ligga i hennes säng och prata i flera timmar. Lite te och lussebulle på det också. Och äpple och russin och solrosfrön - MUMS!
Sista dejten med Roberto blev tyvärr inställd, vilket var synd. Men vi får ta det när jag kommer hem igen. Nån gång i vår, hihi. I och för sig ganska bra om jag är hemma ikväll i och med att allt ligger i väskan, bara att jag inte får igen den...

Note to self; SANNA DET ÄR SJUKT JÄVLA KORKAT ATT SÄTTA PÅ SIG STRUMPBYXOR NÄR DET ÄR -12 UTE. Sluta med det.

Kommentarer
Postat av: Mirre- Foto & hundtoka

Näee störs inte heller av att de påminner om varandra =D. Mysig dag du haft =D

kramar

2010-12-28 @ 18:35:05
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: Anonym

ååh myspys :) gott det lät med te!

2010-12-28 @ 21:39:08
Postat av: Matilda

Jag förstår precis. Det är sjukt jävla korkat att sätta på sig strupmbyxor när det är -27 ute, som det är hos mig. Haha.

2010-12-28 @ 22:09:50
URL: http://matildarodin.blogg.se/
Postat av: mk'

Superfin blogg, supercoolt jobb och supersnygga tjejer på bilden där! ;o

2010-12-28 @ 23:27:39
URL: http://kapiteltretton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0