Shopping

Probably wearing this tomorrow!
Om jag inte hittar något i Brent Cross.



Toodles. Tog mig en tripp in till Oxford St. idag och kollade i affärer. Massor med rea - det gillar jag (med min lön...) Jag fick dock bara med mig tre grejer hem - en fransböjare (min är paj), lösögonfransar (det är NYE imorgon ju!!) och en militärinspirerad jacka/kavaj. Ni får se senare.

Jag fick ringt hostelet också, och även Foffe. Jag gillar att det blir tacokväll hos dem innan vi går ut imorgonkväll - helt okej, liksom. Nej, det är ärligt talat underbart. Imorgon är en ganska stressig dag, jag ska först jobba på morgonen (mellan 7 och 10) sedan får jag åka till Brent Cross och shoppa lite och köpa lite champagne och vin och sånt till mig och Therese (och nån fin flaska till killarna som är så goa med tacoförfesten!), sedan får jag åka hem och lösa allt som ska med till vandrarhemmet. Efter det kommer Therese hit, och så åker vi och checkar in oss på hostelet och sedan ska vi till Kennington!

Kommer dock bli en superb nyårsafton. Just so you know.
Dags att lägga unge nummer 1.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ååh, jackan vill jag se : ) Hoppas du får en skoj nyår :)

2010-12-30 @ 21:42:14
URL: http://charlottethoren.blogg.se/
Postat av: linda

det är också väldigt dålig, jag menar dom måste väl förstå att man kan ha lite mycket grejer ibland o så..



jo jag mår bra tack!:)

hur är vädret i london?

2010-12-30 @ 21:48:16
URL: http://takeitagain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0