One less lonely girl



Nu är det lite småstressigt, fast ändå inte, för jag är verkligen en tidspessimist som räknar med att allt tar hur lång tid som helst. Jag ska i alla fall till Brent Cross nu som jag sa igår, köpa lite vin, skumpa, kanske en klänning eller två.

Och vet ni hur lycklig jag är över att jag inte kommer vara ensam från och med typ klockan tre idag? Då kommer Therese hit, hon flyttar hit. Det är grymt. Imorgon ska hon sova i min King's Size, och på måndag ska hon börja jobba 20 minuters promenad från mig. Det är toppenbra. Fabulous. Underbart. Lovely.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad skoj (: Alltid skoj med någon som man kan umgås med!

2010-12-31 @ 11:59:03
URL: http://charlottethoren.blogg.se/
Postat av: tag heuer calibre

If you want to have a very nice accompany that shown on your wrist, you must take a good care of your precious replica watches that you take.

Postat av: tag heuer calibre

A duplicate watch offered by branded Replicas will be your wonderful possession.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0