Hampstead High Street



Under dagen har jag känt mig bättre och kände därmed också att jag behövde komma ut lite. Så min aupair-pappa körde mig till Hampstead, regionen nedanför Golders Green. Och det var hur fint som helst. Jag tycker att Golders Green är fint, men Hampstead är säkert 5-6 gånger vackrare! Vi åkte förbi en massa hus på vägen, som var som slott, och Daniel, min aupair-pappa, berättade att två av husen som höll på att byggas var hans klienters (han är fastighetsadvokat), och att det ena var pappans hus, och det andra lät han bygga till sin dotter. Det var säkert 1000 kvadrat. Helt galet.

Jag strövade omkring i Hampstead ett tag, gick in i lite affärer som Accessorize, Monsoon, GAP, The Body Shop m.fl. Köpte en supergod Smoothie på Giraffe - MANGO SÅKLART! Sedan tog jag en sväng förbi Tesco för att se om de hade B&J, men det hade de inte. Ledsen gubbe där, min hals hade gillat lite glass.
Jag ska försöka åka tillbaka till Hampstead innan jag åker tillbaka till Sverige, så att jag kan fota det lite. Orkade inte ta med mig kameran this time.

Det coolaste av allt; i Hampstead ligger Londons högsta punkt. Så jag såg hela London därifrån, hur coolt? Man såg även Arsenals arena, alla skyskrapor... Det var riktigt fräckt, jag ska försöka fota nästa gång!

Kommentarer
Postat av: Mirre

Ohh vad coolt och vd skönt att få komma ut lite =D. Vad snälla de är mot dig =D

kramar

2010-12-12 @ 20:57:57
URL: http://myflowergirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0