Morning



Petter, Janne & jag.



God morning, morning. Sitter på Expen inväntar Skaraborgsbilen som har materialet för dagens kampanj. Sena som vanligt


However, idag väntar utfrågning av Jan Björklund, och sedan ska jag på mingel med honom, coolt va? Jag var tvungen att lämna mina personuppgifter för flera veckor sedan, bara för att Säpo skulle kunna kolla upp mig. Jag känner mig lite, eller nej ganska, cool faktiskt. Haha. Efter minglet blir det mys, och imorgon drar vi till Skövde för kampanj - sista dagen! Så sjukt skönt att slippa de här sjuka arbetstiderna. I helgen blir det party, hem till pappa på middag (mysigt så det skriker om det) och söndag ska jag vila! Yay me.

Nej, nu måste jag börja förbereda mig! Ha det så bra, jag mms-bloggar under dagen.

Kommentarer
Postat av: Mirre fotande hundtoka

Efter minglet blir det mys, haha med Janee =D, det lät lite roligt



Ha en trevlig kväll

Kramar

2010-08-26 @ 15:17:00
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: Junitjej

Vad häftigt att du har träffat Björklund! Vi tillhör ju samma parti!

2010-08-27 @ 21:49:06
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0