LUF i mitt hjärta


Åh, vad jag är glad att jag tog det jobbet jag har nu - att jobba som länsombudsman för LUF. Det är så sjukt roligt. Vi gör mycket roliga saker, och vi planerar dem dessutom. Man får känna sig ganska viktig faktiskt. Också får man träffa en hel del roliga människor. Jag älskar det. I helgen drar vi genom hela Bohuslän:

Fredag - Göteborg via Uddevalla och slutstation i Strömstad, där vi ska tälta. Inget för folk närmare varandra än att tälta, haha.
Lördag - Ner mot Grebbestad, Hunnebostrand och Lysekil. Slutstation på Instön vid Marstrand.
Söndag - Marstrand med Jan Björklund.

Ni förstår inte hur roligt vi har. Tyvärr. Om jag hade kunnat beskriva hade jag gjort det. Men det blir så svårt för dem som inte upplever det. Så jag tycker att ni faktiskt borde uppleva det. LUF.se/vast.

Kommentarer
Postat av: Victoria ♥

sv: jaaa men vafa jag hitta inte dem på sidan? :O

2010-08-03 @ 11:59:03
URL: http://natdhasis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0