Kampanj i Lidköping

 

Dagen har spenderats i Lidköping med härligt folk. Vi har kampanjat med ballonger, godis och flyblad, samt ätit väldigt god lunch och lyssnat på Folkpartister. Det var riktigt roligt och givande. När allt var klart satte vi oss i parken och fikade lite i solen, innan vi begav oss hemåt. Jag fick skjuts till Vara och tog tåget därifrån, så nu kom jag precis hem. Tänkte lägga mig och kolla på nån film innan mina övernattningsgäster kommer kring nio.

Imorgon ska jag vara ledig, det är jag värd. Vet dock att det kommer bli jobb ändå, jag kan inte riktigt hålla mig...


Kommentarer
Postat av: Linda

Fin blogg ;)

2010-08-14 @ 19:50:12
URL: http://lindassphoto.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Ja eller hur! Jag skulle inte tacka nej till att dom kläderna i min garderob.

Du gör det bra som jobbar på !

2010-08-14 @ 20:12:11
URL: http://viewsoflife.blogg.se/
Postat av: Anonym

Okej. Tack för att du kollade ! Jag såg att det p:et på px hade försvunnit :)

2010-08-14 @ 20:24:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0