Award



Jag fick en liten award från söta Tina som har bloggen pinknation.

Om man får denna utmärkelse så ska man: Kopiera bilden & visa att man fått den. Tacka & länka personen man har fått den av. Nominera 7 andra bloggare & länka till dem. Berätta 7 fakta om dig själv.
Jag vill ge utmärkelsen till:
Beatrice - Mirre - Wiilow - Kajsa - Camilla - Karolina - Emma

Jag känner mig galet handikappad nu när min bärbara hårddisk är trasig.
Jag har ingen täckning för min iPhone i mitt eget hus. Det verkar som att vi har något som stör...
Jag är besatt av serien Eva & Adam.
Min största önskan just nu är att få flytta hemifrån och klara mig själv.
Jag har aldrig varit allergisk mot något, men nu är jag lite känslig mot laktos.
Jag trivs jättebra i min nya hårfärg, och tvekar på om jag någonsin kommer gå tillbaka till blond, haha.
Jag hatar låten Billionaire med Travie McCoy. Tycker den är helt avskyvärt dålig.

Trackback
RSS 2.0