Äre kris elle?



Carl på Chez i onsdags (:



Okej, jag har haft tre ganska så sjuka dagar. Onsdagen började med att jag lunchade med Martina på Mikado, som ni vet. Sedan så åkte jag in till stan och träffade Lovisa. Vi skulle sätta oss på SOHO och fika/dricka vin, och möta upp Petter, Carl och Adam. Men så ringer dem och säger att vi ska på en förfest i Härlanda istället. Så vi åker dit med dem. Där blev det inte så mycket till förfest för mig och Lovisa, i och med att vår bag in box låg på nästa anhalt. Så vi åkte till slut vidare till Johanneberg, hem till Niklas. Där blev det vin i en petflaska som vi tog med ner till motionspoolen. Men motionera gjorde vi verkligen inte. Det var helt sjukt roligt att bada. När vi har suttit hos Niklas ett tag så bestämde vi oss för att gå ut. Vi åkte till Avenyn och gick till Chez. Men på vägen tappade vi bort Niklas och Lovisa. Så det var jag, Niklas, Carl, Adam, Petter och Fredrika som var på Chez. Det var riktigt kul. Vi tog en taxi vid halv två, hem till mig där alla skulle sova. Efter en hel del missöden somnade vi gott.

Torsdagen inleddes med ett möte på expeditionen. Avklarat på ett par timmar, sedan skulle vi åka till Lidköping och kampanja. Det blev McDonalds på vägen. Jag somnade dessutom efter ett kort stopp i Vara, då jag fick ha hela baksätet för mig själv. Det var välbehövligt med tanke på 1. bristen på sömn 2. vad kvällen hade att erbjuda. Vi kampanjade ett tag i Lidköping, sedan åkte vi till Vara och hämtade Carl som hade spelat match, tog en tripp förbi Skara och sedan vidare till Skövde. Väl där tog var vi hemma hos Petter en kort stund innan vi drog vidare på en förfest. Det var riktigt bra med härlig musik och sjukt fin lägenhet. När förfesten var klar runt halv ett drog vi till Husaren. Jag måste säga att det var ett väldigt härligt ställe, även om jag var hyfsat nykter. Det blev en drink och sedan gick jag och Adam till McDonalds och åt. Alla slöt upp där innan vi begav oss hem till Petter för att sova. Jag sov på typ 1 kvm, med fötter i ansiktet - Capa däckade. Haha.

Idag fredag har jag varit i Bengtsfors. Jag fick lägga 8 timmar bara på att ta mig dit och hem. Det var tänkt att det skulle bli kampanj med Folkpartiet där, men det blev det inte riktigt. Det fanns inget material och inga människor att dela till. Så istället hade jag en 3 timmar lång diskussion med en man som hade bott i Lerum och var Folkpartist då. Ja, här är jag nu, ska snart ner och hämta min kebabrulle. Var jättesugen på thai, men det var stängt.

Imorgon åker jag tillbaka till Lidköping, och på kvällen är det planerat party, men vi får väl se hur det blir med det efter dessa dagar.

Kommentarer
Postat av: Linn

Det har hänt mycket för din del! ;)



kram!

2010-08-14 @ 13:21:38
URL: http://linnhoney.blogg.se/
Postat av: Emelie Rommedahl

Hej :) Jag undrar vad du har för teckensnitt i dina inlägg? :) har försökt hitta en fin stil, och denna är skön för ögonen att läsa :) jag har lösen på min blogg, men om du vill in och svara så är det användarnamn: Emelie och lösen: idalina



Kramis

2010-08-15 @ 20:51:59
URL: http://erommedahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0