Photoshop - gör vad du vill!

Photoshop är ett galet bra verktyg. Men jag vill att ni alla ska veta, för er egen skull, att Photoshop är ett program där man fullständigt kan manipulera bilder. Därför har jag bestämt mig för att visa er lite snabbt hur man kan förändra en bild. Det kommer att gå fort, så häng med. Detta är en guide som börjar när du har klickat upp Photoshop! (När jag börjar prata så börjar jag guida som att man har en bild uppe i Photoshop som man ska retuschera)


Jag tycker att det är upp till var och en om man vill retuschera sina bilder, för i slutändan är det främst en själv man lurar. Man skapar en bild av sig själv som är falsk, och det skadar sällan någon annan än personen själv. Något att tänka på! Men - det är upp till dig själv.
För retuschering är gaaaaalet kul!
Trackback
RSS 2.0