Svar på tal!



Jag har två vänner - Linnéa & Gabriella. Jag skulle kunna kalla dem mina bästa vänner, men självklart har jag fler som passar in i den kategorin. However. Linnéa och Gabriella är dock lite speciella. Eller, man skulle kunna säga att Gabriella Maggan Hjorth är speciell. Hon har väldigt klyftiga idéer (läs; idéer endast hon tycker är bra och endast hon skrattar åt), hon lär sig nya ord genom att titta på serier (läs; SATC-boxen som hon kallar sexlådan och hon har bland annat lärt sig ordet Mr Rabbit, som hon numera använder i var och varannan mening). GMH är och kommer alltid att vara lillsyrran i gänget - för face it, både jag och Linnéa fyller år innan dig. Ett år innan...

GMH tror att hon har mig och Linnéa i ett järngrepp, jag kan inte tala för Linnéa, för henne lyckas att GMH lura genom att spela ledsen. Men mig kan hon inte lura. Mig kan hon inte lura. Mig har hon inte i ett järngrepp. Linnéa och moí må vara hennes personliga garderober, men då man kan ju fråga sig själv varför GMH måste låna kläder av oss hela tiden, har hon inga egna? Och det blir ju lite obehagligt när hon vill låna våra underkläder...

Men vi älskar dig ändå!

Kommentarer
Postat av: E

haHAH , OK ;D

2009-10-09 @ 13:34:34
URL: http://photobyemma.blogg.se/
Postat av: G A B R I E L L A

Ehehehehe.... JAG ÄGDE DIG ÄNDÅ.

Mohihihi <3<3<3<3<3<3

2009-10-09 @ 17:41:25
URL: http://forcornelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0