Lite att glädjas åt

Imorse när jag loggade in på dig, min kära blogg, så hade jag fått två nattkommentarer av "Carl". Han hade skrivit lite fin poesi till mig. Jag satt och läste igenom dem i all hast efter min fina försovning, och förstod inte speciellt mycket! Men jag tyckte ändå att det var roligt!
Vill ni höra? Eller nej, ni får höra även om ni inte vill. Det var två kommentarer och här har ni dem!


Fina, sanna tankar, längtan, önskan, förhoppning/ Jag lyssnade på varje buss som kom, ingen klev av, satt där, hoppades, ånyo en buss, förbi, stannar den? ingen klev av. Förr, klackar av vackra damskor som ekade mellan husväggarna, doftande parfym, hon kommer, ännu så levde kärleken. Hennes famn var allas, om jag ändå visste.. nu vet jag, för sent, inget gör ont längre.

Bilden? Bra!!!!! annars?
Påbud, förhållning, tillsägelse, uppmaning, förmaning, fördom, bestraffning.. som om, vandra blind, på uppspänd lina, Badade i Centralbadet (Uppsala) överallt: stopp på belägg, rakade dig inte, använd inte lufttorken till hela kroppen, bara håret, städa ditt skåp, vi klipper alla lås varje dag, dyk inte, simma inte i bredd... förbudsiver är som ogräs... när ryker? allemansrätten? Vänlig hälsning Carl i natten... syret är ännu gratis...


Kommentarer
Postat av: Malin

Sv: tack så jättmkt!! =)

2009-10-08 @ 14:58:15
URL: http://krussedull.blogg.se/
Postat av: Sara - En dalkulla i Österrike

:D det var två speciella kommentarer :D



SV. Haha jag svarar extremt elakt till dom som spammar haha, lackar ur totalt :P speciellt när dom inte läser att man har regler, de är ju höjden av dumhet.

:D iiiiiiieee tack. Man märker direkt när någon verkligen menar det och när någon fiskar läsare och jag går alltid in och kollar i kommentarerna om 50 pers till har skrivit "tack så mycket" hahahaa. Kramar om

2009-10-08 @ 15:04:28
URL: http://candis.se
Postat av: Sara - En dalkulla i Österrike

SV. Menar du när man gör texten till Italic??



Den här koden klistrar du in i stilmallen vart du vill:



em {

font-style: italic;

letter-spacing: 1px;

font-weight: normal;

color: #ba807c;

}



Så ändrar du färgen där vid color till den du vill ha :) så ska de funka. Kramis

2009-10-08 @ 15:22:53
URL: http://candis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0