Underbara dag

Det har ju varit en helt outstanding dag utomhus, så jag tycker inte ni kan klandra mig för att vara inaktiv idag. Jag har varit i Hammarkullen större delen av dagen, där de har den årliga karnevalen. Det var helt packat med människor - helt galet! Åt supergod lunch, målade en massa barn till tigrar, lejon, katter och fjärilar! Det var jätteroligt, men värmen tog kål på mig så jag åkte hem vid fyratiden.

Nu är jag påväg hem till Mattias, vi ska förhoppningsvis avnjuta ännu en kväll ute i kvällssolen med tända ljus och varsin filt. Det är något av det bästa som finns, har jag kommit fram till.

I'll be back tomorrow, efter att jag har njutit av den dagen också!
Puss på er!

You'll be the prince, and I'll be the princess.
♥ ♥

Kommentarer
Postat av: Carolina♥

Hej fin blogg!

Vad har du gjort idag? ;)♥

2009-05-30 @ 22:55:11
URL: http://carrolinanyman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0