Störd Valborg, rent ut sagt

Vad jag är glad att jag spenderade min Valborg med mina bästa vänner; Camilla, Anna och Linnéa.
Det gick dock inte så bra för oss. Vårt förfestande blev försenat (behöver jag nämna att Anna är den värsta tidsoptimisten och långsammaste människan på vår jord?) och massor med strul inne i stan. För mig och Linnéa blev det inte jättebra - men jag är i alla fall glad att jag som sagt fick vara med henne denna torsdagskväll.
Bättre lycka nästa gång, ungefär.

Vi började i alla fall vårt förfestande på Svartedalsbacken, Camillas farmors fastighet som ligger där är perfekt för fester och sådant. Så vi plockade fram allt smink, satte på lite musik och lyfte fram altanbordet. Jättemysigt var det.
Sedan bar det av in till stan, där vi först gick till Mc Donald's (det har blivit lite av en grej; Mc Donald's både innan och efter) och sedan till Boulevard, där det inte gick bra för vissa av oss. Så vi gick till Sticky. Som vi ska stämma - eller vad säger du Linnéa? Tillbaka till ett tomt Boulevard, och sedan hem.
Jag däckade i Mattias säng efter en lång promenad hem, som brukar gå på typ 7 minuter, men som igårkväll tog uppemot en halvtimma.



Linnéa och Anna.



Anna & jag.

Kommentarer
Postat av: anna

HAHAHA <3

2009-05-01 @ 19:23:06
Postat av: EMMA [ fotobloggen]

vad söt du e (L)

2009-05-01 @ 20:32:49
URL: http://goteborgsflikka.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0