Im dyin'

Min underbara vän Gabriella har precis skrämt livet ur mig, eller ja, jag kommer antagligen ändå att dö. Hon tror att jag har fått svininfluensan. Ganska så inte möjligt med tanke på att jag bara har umgåtts med Matte de senaste dagarna, och vad jag vet så har han inte varit i Mexiko, han har inte varit i kontakt med någon som har varit där. Nej, han har nog inte varit i kontakt med någon som har varit utomlands och som kan finnas i riskzonen för att ha svininfluensan.

Så nu tycker jag att vi inte ska vara så negativa (för jag får en form av dödsångest, jag har funderat en hel del på influensan, och hoppats att jag inte ska få den). Fast ärligt talat, nu tror jag att jag måste uppsöka läkare...



Gabriellas straff för att jag har fått dödsångest - en inte alltför smickrande bild i ett inte alltför nyktert tillstånd.
MOHAHAHA!

Kommentarer
Postat av: Gabriella

FYFAN Sanna! Haha, jag ville ju bara vara snäll och vana dig ju! (A) hihihihi <3

2009-05-04 @ 21:02:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0