Helgalet

Igårkväll var helt fantastiskt roligt. Det var längesedan jag skrattade så mycket. Av olika anledningar. Vi - Linnéa, Camilla och jag - började, precis som i torsdags på Svartedalsbacken med lite cocktail-drinking och bara mysigt förfestande helt enkelt. Sedan gick vi till Hot Chilli, en bar/klubb-sak i Lerum, där två band spelade - Juntan och Middlesex. Men det roligaste var att träffa på folk man kände. Vid halv två gick jag och Camilla hem och åt pizza.
Sedan åkte jag till Floda med Petter och Mattias, och la mig i sängen och somnade på studs. (Efter att Mattias hade fattat att han skulle vara tyst).
Superkväll helt enkelt.



Mums

  

   

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0