Fredagens Shopping

Åh vad det är härligt att shoppa, jag älskar, älskar, älskar att göra det! Big time. Jag hade verkligen glömt av känslan (jag var ju trots allt lite shoppinggalen förut... kanske att det börjar komma tillbaka?) av att få dra kortet, eller lämna fram legget i kassan tillsammans med kortet. Åh. Att få en påse i gengäld. Underbart, I love it. Bara plocka på sig det man vill ha. Herregud vad jag älskar det. Jag känner mig lite sjuk faktiskt. Yr. Galet vad jag älskar att shoppa. Mer av det! (Vilket det lär bli, snart åker jag till London och jag har ett par skor jag ska ringa runt i hela Göteborg och leta efter imorgon, plus en fin blus som jag har hittat!)

Det här fick jag i alla fall med mig hem idag:




Två oversizetröjor (Gina Tricot), en klänning (Lindex), hårklämmor (Kicks), hårband/läppglans/pudervippa (H&M)

Kommentarer
Postat av: emma

Vart har du köpt dina söta galgar? :)

2009-05-25 @ 20:06:12
URL: http://rosarutigstrumpa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0