En slapp helg

Ja, ni får helt enkelt få mer utav mig när jag är klar med:
- solen
- kokosoljan
- lunchen
- Diana-biografin

etcetra etcetra.
Matte ska köra mig hem alldeles strax, också ska jag lägga mig ute på verandan. Alternativt gå ner till sjön. Dock kryllar det alltid av små människor där nere, varför har vi ingen sjö nära oss där vuxna graciöst kan dyka i vattnet och sedan gå upp och sola utan att en 2-åring skriker en i örat, en 10-åring gör kanonen så att det skvalpar upp på bryggan, en mamma skriker på sina ungar och alla fiskmåsar försöker äta upp fikat.

En sån sjö vill jag ha nära mig. Visserligen är det ganska mysigt när det är mycket folk.
Puss på er.

p.s Jag hade en superkväll igår, det var så himla mysigt. Jag lekte med min sjuåriga svägerska på studsmattan. d.s

Kommentarer
Postat av: Hanne

Sv: Tack så mycket :)

2009-05-31 @ 11:15:59
URL: http://stil.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0