En pojkvän med fina kläder - ohyes!

Ja, här ser ni dagens outfit. Jag tycker om den.
Det bästa av allt är den härliga koftan - och om ni tänker på rubriken, vems kofta kan det vara? Helrätt - det är Mattes kofta. Jag lyckades få med mig den hem igår, vilket var jätteplanerat (jag såg outfiten framför mig); vi låg i soffan, han tog av sig tröjan och jag tog på mig dem med ett svepskäl - jag fryser. 1-0 till Sanna.
När vi sedan ska gå till tåget så frågar han om jag har med mig hans kofta, vilket jag sa att jag hade, för han hoppade över sin jacka. Och när vi väl går på tåget träffar han en gammal gymnasiekompis (som enligt honom kräver mycket uppmärksamhet), så jag kan utan problem smita av på Lerums station och fortfarande ha på mig koftan, utan att han kom att tänka på det. Yay me! (Det står ungefär 10-0 till mig nu!)



Jeans - Replay
Kofta - Emilio
Tshirt - Gina Tricot
Skor - Friis & Company
Klocka - Guess
Pärlor - farmors


Kommentarer
Postat av: Fredrika

Snyggt jobbat Sanna! Och lovely klackar!

2009-05-25 @ 21:04:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0