Vad sysslar jag med?

Ja, bloggen är faktiskt inte - tro det eller ej - prio ett längre. LUF & skolan kommer före för tillfället. Jag har tagit på mig jätteroliga uppdrag i LUF; hemsida åt MaeLiz, blogg åt Väst, hjälpa till i E20 (vi får se vilken position jag får på mötet den 18:e - BE THERE!)... Ja, det är massor med roliga saker! Sedan ska vi såklart designa flyers åt MaeLiz, och vi ska kampanja lite grann. Nästa vecka är det först Café Liberal med debatt mellan Jonatan och Josefine angående OS i Kina, och jag och Josefine ska pilla lite med hemsidan. På tisdagen ska jag åka till Borås, för då ska Josefine hålla i Café Liberal där och hon ska prata om Latinamerika. Det är jättespännande! Jag ska försöka få med mig Kajsa och Camilla. Och någon gång i veckan ska jag även träffa Josefine hemma hos henne, eller hemma hos mig så ska vi fortsätta med hemsidan.
I helgen är det kampanj, och tjejlunch på söndag - men det missar jag. Förstår ni att jag är broken-hearted? Jag ska nämligen jobba...



Min nya kärlek.


Utöver detta är det ju skolan också. Just nu har vi FN-rollspel, och jag och Pernilla representerar Kenya. Det är jätteroligt, men lite jobbigt - vi har nämligen traditionell klädsel, vilket betyder att vi är bruna i ansiktet, kör på saronger och huvudbonad. Det kliar en aning i slutet av dagen, och allt vi tar i blir brunt. Det är även rött läppstift inblandat, och det är hemskt svårt att gå med alla dessa tygstycken som man är inlindad i. Mina bästa vänner känner praktiskt taget inte igen mig i skolan, och alla har skrattat så de har legat ner när de träffat oss, ungefär. Mycket roligt, mycket roligt. Vi förlänger bara era liv!



Vi i generalförsamlingen.

Imorgon kommer Jan Eliasson och hälsar på oss. Det är ganska stort.
Men för att ni verkligen ska förstå hur mycket jag har att göra ska jag berätta något knäppt: Moa ringde mig idag och berättade att det var vaktmästaren i skolan som svarat på min mobil när hon försökte ringa den. Så jag har alltså glömt min mobil i skolan... Igår! Jag har inte ens märkt att den har varit borta. Jag är nog ganska borta, jag med.



Kommentarer
Postat av: Maria Liljeblad

snygg blogg sanna!! :D

2009-03-05 @ 19:29:37
URL: http://marialiljeblad.blogg.se/
Postat av: sarah

HAHAHAH snygga XD

2009-03-05 @ 20:12:23
URL: http://ssommar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0