Kampanj med Folkpartiet

Jag var ute i Örgryte och promenerade idag. Förenade nytta med nöje - kampanj med promenad. Så jag gick med tre folkpartister, pratade om LUF, MUF, livet, skolan och politik. Det var snabbt avklarat och när vi var färdiga satte jag mig att vänta på spårvagnen och njöt av den underbara solen! Åh. Jag såg dessutom ut som en söt liten påskkärring idag, med lillamy knut och alldeles för mycket rouge. Det fattades bara lite fräknar och en sjalett så hade min outfit varit komplett!

Jag älskar att mitt liv går helt i rosa - mina tankar alltså. Det var längesen jag var såhär bekymmerslös, så fylld av hopp om framtiden, så glad över att jag lever och så jävla (excuse my french) lycklig - rent ut sagt!
Det är i denna stund jag är nära att skriva "jag vill tacka alla mina vänner i min omgivning som skapar detta för mig". Men det känns ganska kliché, jag hoppas att de redan vet att jag älskar dem riktigt, riktigt, riktigt mycket. För det gör jag verkligen!

Jag tänkte även berätta att jag har inte städat mitt rum än. Jag har ju pratat om det de senaste dagarna - att jag ska göra det. Dock kommer jag aldrig till skott. Det blir inte bra. Jag vill ha en städerska. Jag hatar verkligen att städa mitt rum! Big time.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0