Just my luck

Jag har sådan tur. Vilket kanske inte rubriken menar - just my luck är väl ett uttryck för när man känner att man har otur? Hur som helst. När jag var och såg Män som hatar kvinnor tidigare ikväll så tänkte jag att jag kan ju kolla om det fanns några biljetter kvar till förhandsvisningen av En Shopoholics Bekännelser. Jag hade läst i tidningen och klippt ut en annons med detta - att man skulle få se förhandsvisningen. Dock hade biljetterna släppts redan den 3:e, så jag var ganska skeptisk. Men inte då. Det fanns biljetter kvar! Så imorgon kväll ska jag och Camilla gå på den. Det ska bli jätteroligt. Jag har läst halva första boken, inte kommit längre. I jämförelse med Rebecca Bloomwood (Isla Fisher) är jag inte en shopoholic, som folk gärna omnämner/omnämnde mig som.



Kollage: Sannas Rum

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0