Hur farligt som helst



Kan någon säga mig vad i denna bild som är superduperfarligt? Jag ska berätta. När två personer heter samma sak på msn. Det har hänt mig en rad pinsamma saker på grund av detta. Till exempel i nian, när jag hade ihop det med en i klassen, och min bästa vän Anna hette "Anna" på msn, men det gjorde även en annan tjej i vår klass som också hette "Anna". Jag hette något i stil med "a - duärbra". Så först pratade jag massor med min bästa kompis Anna, vi kallar henne Anna1. Helt plötsligt börjar den andra Anna - Anna2 - skriva till mig och hon frågade "vem är a?". Jag skrev typ tillbaka "Men Anna, det vet du ju, vi har redan pratat om det ju, det är ju..." Och voíla - där var hemligheten ute. Haha. Så sjukt klantigt.

Kommentarer
Postat av: Göteborgsflikka

Håller med ! P

2009-03-09 @ 20:00:43
URL: http://goteborgsflikka.webblogg.se/
Postat av: linnea

du har sämsta msn'en ju !!!!!!!!! :p

2009-03-09 @ 23:07:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0