Where's your life going?

Åh jag älskar tillställningar; fester, högtider, middagar och allt i den andan.
Varför? För att jag får sätta på galet hög musik, måla mina naglar, sätta på mig en fin klänning, lösögonfransar, höga klackar och göra mig fin i håret. Det är faktiskt en hobby jag har - att sminka mig och göra mig fin. Jag tycker verkligen att det är hur roligt som helst!

Idag är det midsommarafton - för er som missat - och jag ska bege mig till Borås, till kära herr Malmberg, som låter oss grilla och ha det mysigt på hans balkong. Mattias följer såklart med mig. Jag hoppas på en supermysig kväll, och jag hoppas på bra sällskap!

Min outfit ser ut som följande:



Kuvertväska - present, klänning - Pepper Tree London, skor - Scorett

Kommentarer
Postat av: anne

jääklar vad snygga skor!!!

2009-06-19 @ 12:38:43
URL: http://annebertelsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0