Vem kan pressa mest?

Jag har alltid den uppfattningen att jag vill ha en latte-färgad hud, inte för solbränd för på något sätt hör jag adelns röster i mitt huvud: "Om man var för solbränd betydde det att man var fattig". Jag vill liksom vara lagom (och ni vet att jag hatar lagom, men jut när det gäller solbränna så vill jag vara lagom solbränd, inte såhär orange!) när det gäller solbrännan.

Nu sitter jag ute på Mattes altan med laptopen i knäet, tre böcker framför mig och insmord så att jag luktar kokos. Yay.
Dags att börja läsa lite tror jag, har kollat bloglovin' och läst alla inlägg och F Y I så var Gabriellas väskinlägg mest intressant!



Ja, sorry, solljuset och kameran är inte superbuddies!

Kommentarer
Postat av: Gabriella

Ååh Sannis, gud vad glad jag blir! <3 Du är så grym, woohoo! Förresten, hur svarar man på sina kommentarer? Hihi. <3<3<3

2009-06-23 @ 15:17:10
URL: http://forcornelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0