but there's something about saturday night

Okej, lördag för mig är något speciellt. Det ska gärna vara mys, alternativt party, på lördagar. Helst mys, har jag kommit fram till. Och i mys ingår grill och degparty. F Y I.
Men idag har i alla fall varit en underbar lördag. Vid tre-tiden la  jag mig i ett bad i väntan på att mina auktioner skulle ta slut. Jag läste min nya favvis-bok - Bergdorf Blondiner, hade hårinpackningen i, filade mina fötter, en ansiktsmask som luktar choklad och så skrubbade jag mig. Det var jättehärligt, och mitt ansikte börjar verkligen bli bra nu! Sedan jag var på min ansiktsbehandling för en vecka sedan så har jag varit riktigt duktig med att smörja in mitt ansikte, peela det och tvätta rent det med bra produkter.

Så den som tror att rengöring, insmörjning, ansiktsmasker och peeling inte fungerar mot problemhy - den har fel!
Jag hade tänkt visa er vad för produkter jag har, men som sagt så är min kamera fortfarande hemma hos Joakim, så därför gör jag ett kollage!



1. Nivea Visage Moisturizing Night Care.
2. Nivea Visage Refreshing Toner (ansiktsvatten).
3. Nivea Visage Cleansing Gel.
4. Lumene Arctic Touch Clarifying Mineral Scrub.
5. ACO Eye Make Up Remover.
6. Nivea Visage Moisturizing Day Care.
6. Montagne Jennesse Chocholate Masque.
Trackback
RSS 2.0