Oh my MAC - I'm in love



Några fler därute som älskar Project Runway?
Jag gör det i alla fall! Mycket! (Och jag kan inte förstå att Korto gick vidare istället för Jerell! Jag älskar hans kreationer med massor av strass, pärlor och stenar ju!)
Men har ni tänkt på hur gudomligt vackra Heidi Klums läppar alltid är i serien? Jag fullkomligen älskar dem. Och när jag såg att Aubrey, en tjej vars blogg jag följer, hade lagt upp att hon hade köpt några läppstift som fick läpparna att se sådär fint beige/rosa/skimrande ut, så insåg jag att MAC var märket jag sökte. MAC finns inte på speciellt många ställen i Göteborg, så jag började söka på Internet. På hemsidan har de dock bara färgklickar, och jag visste inte riktigt vilket klick jag sökte, mer hur själva läppstiftet såg ut.
Men nu har jag alltså hittat det. Och jag är lycklig! Jag ska skrubba mina läppar så galet mycket nu för att det ska se bra ut när jag väl har köpt mitt underbara läppstift. Åh, det blir lite Gollumkänsla nu - my precious (lipstick).



Trackback
RSS 2.0