Midsommarafton

Jag åkte som sagt till Borås med Mattias igår, för att vara hos Joakim.
Det var riktigt mysigt, men vi drog oss hemåt ganska tidigt, då Matte fick migrän. Haha.
När vi kom dit så satt vi ute på altanen i solen ett tag, och sedan började vi grilla, jag var självklart grillmästaren!
Sedan satt vi ute och åt, en tjej hade även med sig räkor, och ingen annan sa något medan jag åt upp dem. (Jag är trots allt snabb på att skala dem...)

Vid nio åkte jag och Matte hem, och när vi 2 timmar senare steg innanför dörren fick vi för oss att kvällen avslutas bäst med skumbad. Sagt och gjort. Det var nog det mysigaste jag någonsin har gjort, med öppet fönster fick det en lite "utomhus-feeling" med kalluft och varmt vatten. Vi somnade nog båda innan klockan tolv.
Jag förstår inte riktigt vad som är med oss två, vi sover hur mycket som helst.

Tyvärr glömde jag kameran hemma hos Joakim, förhoppningsvis får jag tillbaka den på tisdag.
För vad händer på tisdag? Jo, det är Almedalsmöte! Nästa vecka bär det av, och jag har lovat mig själv att jag verkligen ska njuta av de dagarna vi tillbringar på Gotland!

Kommentarer
Postat av: Emilia

Vad roligt att du kommer hit till Gotland! Hoppas att du får ett par super härliga dagar här på ön!

2009-06-21 @ 13:02:34
URL: http://majungen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0