Almedalspackning

Himlans, det är kvällen före - och som jag alltid gör skjuter jag upp att jag behöver packa.
Så; here I am. Vad i hela fridens namn ska jag ha med mig? Just nu har jag 4 klänningar som ska med, och det är bara till vardags. Inget party ännu. Frågorna lyder:

- Vad ska jag packa i?

Jag får inte ha min rosa, vackra, fina, underbara resväska, för den "får inte plats" - yeah right.
- Vad för kläder ska jag ha med mig?
Det vet man ju typ först när man är där. Usch, jag hatar att behöva välja vad jag ska ha med mig.
- Partykläder, hur mycket?
Valmöjlighet är min grej, men jag antar att de andra kommer hata mig när de inser att jag har med mig kläder för 3 veckor...
- Hur många böcker får följa med?
Jag menar - kommer jag verkligen läsa?
-Handduk, kudde, nödvändigheter?
Hallå - nödvändigheter glömmer man alltid! Man glömmer tandborste, man glömmer sminkborttagning eller - ve och fasa - SMINKET! Antibiotikan är ganska viktigt också...
- Hur mycket oljor/crémer/lotions?
Ja, alltså jag använder ju mycket sådant och vill helst kunna göra det under Almedalen också - för att liksom hålla saker och ting i form.
- Smycken?
Hur mycket smycken använder jag? Kommer jag använda dem? OMG...
- Mobilladdare och iPodsladd?
Ska man hoppas att någon annan tagit med sig?



Imorgon drar jag till Visby med...



... dessa godingar.
+ Joakim, Daniel, Wictor, Niklas, Johan, Martin, Charlotte, Albert & Niklas.

Kommentarer
Postat av: anne

du, jag har en fråga (som inte har med ditt inlägg att göra). tjänar du pengar på den reklamen du har? :P o isf, hur fixade du det? :)

2009-06-28 @ 11:55:08
URL: http://annebertelsen.blogg.se/
Postat av: felicia

Gå gärna in på http://fridasjoblom.blogg.se/2009/june/utkast-har-kommer-3.html och rösta på mig som månadens blogg! Jag är nr 5. Det skulle vara jättesnällt! :) <3

2009-06-29 @ 19:54:48
URL: http://thetruestory.webblogg.se/
Postat av: H A N N A - F O T O B L O G G

sv: den är inte så dyr, kontrollen den kostade 200:- för mig och finns typ överallt

2009-07-01 @ 09:40:49
URL: http://vibyflickan.blogg.se/
Postat av: felicia

smart sak:

skriv upp allt som man skulle behöva, och så kan man typ sätta upp lappen på dörren eller nånting så har man till nästa gång man ska packa till nånting :)



Om du vill kan du gärna anmäla dig till min fototävling som finns på min blogg! :)

2009-07-01 @ 14:44:04
URL: http://thetruestory.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0