oh, it's tuesday!

Yay, det är tisdag och vädret hänger i. Dock orkar jag inte mer nu. Jag vill ha lite moln på himmelen. Jag är ganska känslig för värme, att svettas är en av de värsta känslorna som finns - don't you think.
Eftermiddagen har spenderats med beachvolley, vilket var väldigt roligt!

Och det är tisdag vilket betyder att Paris Hilton's my new BFF börjar idag. Im happy, äntligen kommer det till Sverige. Det är en så klockren serie ska ni veta. Såg ju de första avsnitten när jag var i USA förra året. Den är såhär... barnslig, så att den blir rolig. Den är så löjlig så man sitter och skrattar hela tiden. Har försökt se om de finns att se på här i Sverige/på ch131.com/på the pirate bay, men inte då. Antagligen kommer de väl ut nu. However, jag vet i alla fall en pojkvän som kommer bli irriterad...

Nu ska jag ringa ner till hudvårdssalongen och beställa två behandlingar - sånt som man behöver nu inför sommaren med salta bad och soliga dagar. Det är minsann varje människas rätt att få lite hudvårdsbehandlingar då och då!

Dagens outfit hoppar vi över även idag - jag måste börja ta det på morgonen istället, efter skolan funkar inte. Vilket betyder att jag måste sluta sova över hos Mattias! Men det tänker jag inte, för jag älskar att sova i hans säng.

Gud vad jag bara pratar på. Ni ska få något bättre snart, ska bara ringa lite!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Hej!

Du kan se hela serien på MTV:s hemsida det gjorde jag för några måndader sedan :)

jag gillar med såna serier nämligen;)

Ha det bra!

2009-06-02 @ 15:12:31
URL: http://www.amiable.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0