Sagan om Almedalen - Torsdag

Sista dagen, sorgligt. Jag och Frida var galet taggade för att träffa Blondinbella, och vad gör vi när vi står och delar ut flyers för LUF's filmvisning på Visby biograf? Jo, klart att vi träffar henne. Allt släppte för mig, jag gick bara rakt fram och sträckte fram handen. Så stod vi och pratade ett tag, och sedan fortsatte vi att dela ut flyers.



Frida, förbundsordförande för LUF, står och håller en liten info-10-minutare vid Donners.


Det blev kebab på samma ställe som natten innan, men den var inte alls lika god denna gång. Sedan var det då LUF's filmvisning; Der Baader Meinhof Complex. Bra film, men jag och Frida smet iväg till Blondinbellas seminarium "Det är coolt att röka".



Blondinbella pratar om hur hon tycker att föräldrar ska agera mot sina barn i samband med rökning.


Klockan fyra var det samling vid bussarna och vi körde på färjan. Väl på färjan blev det lite mat, lite luft och mycket politik. Jag bytte sedan bil och satt i framsätet med Joakim och Matte från Oskarshamn till Jönköping där vi åt på Mc Donald's. Och sedan var det dags för mig att sova, vilket jag gjorde resten av resan hem till Göteborg.



Jag och Frida efter Blondinbellas seminarium.

Trackback
RSS 2.0