I'm back!

Efter lite mindre än en vecka är jag tillbaka framför skärmen. Jag har sepnderat de senaste sex dagarna i Sveriges bästa och mest underbara län - Bohuslän. Tummen upp!
Veckan har dock inte bestått av lata, soliga dagar på stranden, för där vi har befunnit oss har solen inte bemödat sig med att titta fram. Istället har det blivit 13-timmars-dygn - vi går upp ett och lägger oss två.
Jag har fått tid att göra massor av sakor som jag gärna velat göra:
- Böcker (Diana Biografin är äntligen utläst, och det är även Gossip Girl: du och ingen annan. Just nu läser jag två böcker - Belle de Jour och Stella & Sebastian)
- Sova & Slappa
- Körkortsteori

- Mysiga promenader
- Kortspel (Plump är galet underskattat i stora sällskap!)
- God mat (Grillat, räkor, sallad, choklad, rött vin, fisksobba, musslor...)
- TV-tittande (Ms Marple, Morden i Midsomer, Allsång på Skansen, Ocean's Twelve)
- Mysiga restauranger
- Skrivit många bra saker i min bok (den rosa)

Min vecka har, trots att brännan inte har bättrats på, varit fantastisk, jag har älskat varenda sekund. Regn och rusk är ibland nödvändigt för att jag ska kunna varva ner till 100%.
En vecka utan smink och samma tofs varenda dag har heller inte suttit fel!

P.S
Anders Svensson (ja, den Anders Svensson) har flyttat till Käringön och jag har sett honom 4 gånger på 3 dagar! D.S


Regn utanför fönstret på väg till Strömstad.


Två nya böcker - Stella & Sebastian & Belle de Jour.


Mysigt på Petterssons krog.

Kommentarer
Postat av: Photobyemma - [ Ny fotoblogg ]

Wiii :DD

2009-07-15 @ 10:54:55
URL: http://photobyemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0