Godmorgon Godmorgon

IGÅR

Igår var en helt underbar dag, som jag tyvärr inte kan visa er just därför att jag inte har någon sladd till mobilen för tillfället. Men vi började med att åka ut till Bohus-Malmön som antagligen är en av de vackraste platserna i Sverige. Det var skinande solsken och havet glittrade fantastiskt vackert! Vi åt en supergod lunch, bestående av risotto med tryffelsparris, lax inrullad i torsk och romsås. Efterrätten var jordgubbar, chokladplättar (85% choklad) och whiskeygrädde. Det var supergott verkligen!

På kvällen kom Anna hem till mig och vi gjorde oss i ordning för en kompis 18-årsfest. Vi var lite sena trodde vi, men icke - alla var typ sena. Så när vi kom ner till festen så åt vi tacos och jag träffade på min söta, fina Kajsa och så satt vi och pratade jättelänge, eller ah - hela kvällen. Jag tog 23.33-tåget till Floda där Mattias syster kom och hämtade mig också gjorde vi en blixtvisit hos Mattes farbror där hela släkten var. Det var jätteroligt att träffa alla - för jag hade aldrig gjort det förut.

IDAG

Klockan ringde tolv, vilket jag tyckte var himla tidigt. Nu ska jag göra mig i ordning och sedan ska jag ta bussen/tåget till Skövde och träffa Petter, som jag inte har träffat sen i maj. Och det finns inte så mycket mer än så att säga - vi tänkte sätta oss på en uteservering om vädret tillåter, eller så har jag tänkt att vi ska laga mat. Haha.



Matte, Petter & Jag i mars när Matte fyllde 21.

Kommentarer
Postat av: kajsa

Världens tur att du var där hun, det gjorde mig super glad <3

2009-07-16 @ 14:46:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0