Utmattad

Nu har jag suttit, stressad som bara den, och installerat och gjort designer. Ni vet minsann vad ni vill därute. På gott och ont... Hur som helst, blev jättenöjd med designerna, eller jag blir ju nöjd när de som får dem blir nöjda.
Nu är jag som sagt helt slut, och jag tänkte koka mig en kopp te och lägga mig och kolla på Grey's Anatomy. Jag hann inte klart med alla designer, utan har två kvar på onsdag att fixa med, plus Dijanas, som jag har lovat. Och Louises. Men jag har en sån liten regel - har man en gång fått en design av mig så står jag till förfogande om man vill ändra den.
Och mina vänner - det är klart att de ska få designer!
Men idag har jag i alla fall avverkat fyra stycken; ett, två, tre, fyra.

Ja, det känns i alla fall skönt att jag hann med så många idag, publishme har ju verkligen varit helt omöjligt idag - inte uppdaterat på typ 10 minuter under vissa perioder, så man kan inte se hur ändringarna blir. Sjukt irriterande.
Okej, te och Grey's nu. Också måste jag läsa på om FN också, har prov på det på tisdag. Så imorgon blir det nog bara en dagens outfit eller liknande, och sedan får det bli pluggande resten av kvällen.

Kommentarer
Postat av: ludde

åh så duktig du är min sanna<3 alla var fina men tvåan tar helt klart priset, jättefin! :D

2009-01-11 @ 22:54:56
Postat av: Erika

Jag håller med Ludde, alla var jättefina och jag är sååå nöjd med min =0)

Tack igen, Sanna!

(O tack för tålamodet... jag såg hur många mailväxlingar det blev, haha!)

2009-01-12 @ 11:02:09
URL: http://prickelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0