Skeptiskt...

Okej, nu har jag suttit och försökt framställa en bra handlingsplan, ekonomisk kalkyl m.m. för att få stipendie till Bangladeshresan. Det går inget vidare känner jag. Min lärare sa att det ska vara klart på onsdag, så han får titta igenom det imorgon och ge mig respons. Men jag antar att jag kan söka till flera olika stipendiegivare, så det kanske inte är så bråttom. Det är nämligen lite svårt att veta hur jag ska lägga upp arbetet nu, det är bara en vision jag har än så länge. Jag har inte fått svar från min farbror än om när jag kan komma, vilket gör det väldigt svårt att skriva en budgetkalkyl, och det blir ju svårt att veta hur jag ska lägga upp arbetet, när jag inte vet hur jag kan ta mig runt, om jag kan besöka min bonuskusins skola, om jag kan få kontakt med någon samhällsvetare där borta... Ni fattar. Jag simmar på djupt vatten känner jag.

Nej, jag tror jag ska illustrera ett ordspråk istället. Tala är silver, tiga är guld.
By the way vill ni veta svaret på mina förra ordspråk?
Ni var inte så värst kreativa, ingen kom på det!



Ordspråk: Allt som glimmar är inte guld.
Jag vet, lite långsökt...



Ordspråk: Den som viskar den ljuger.
Ni ser väl att jag till och med har ringat in mitt korslagda finger!
Detta trodde jag faktiskt att ni skulle klara!

Kommentarer
Postat av: anna

jag tänkte skriva "den som viskar den ljuger" men jag trodde att det skulle vara ett ordspråk som passade in på båda bilderna, hahaha. gär en ny sån, det var kul xD

2009-01-12 @ 21:33:22
Postat av: Fina

haha smart! hade aldrig kommit på det :)

2009-01-13 @ 14:49:49
URL: http://www

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0