another cosy night

Igår var jättemysigt! Först när vi kom till Gabbi så målade alla naglarna förutom Linnea, för hennes var redan multicolour!
Hur som helst. När vi hade kokat te och pratat och kollat runt lite på Youtube och så, så gick vi ner till Gabbis mysiga TV-rum där hennes pappa hade fixat en brasa till oss. Så satte vi oss och kollade. Jag var lite besviken faktiskt, det nya avsnittet av Gossip Girl var inte så bra som jag trodde. I och för sig skulle besvikelsen kunna bero på att jag inte förstod så mycket av vad som sades, för vi typ pratade ganska mycket bredvid.
Sedan när brasan hade brunnit ut, satt vi där i mörkret alla tre, åt After Eight och kollade runt på bloggar och bara pratade. Vid halv tolv gick vi hem, men det var ju en skridskobana hela vägen till Cornelia (Linnea och jag följde henne), och det tog, jag skojar inte, 50 minuter att gå till henne från Gabbi. For your information; det är mycket, mycket längre tid än  vad det brukar. Från Cornelia tog jag och Linnea en taxi, och en och en halv timma efter att vi begav oss från Gabbi låg jag i min säng färdig att sova.

                     

Kommentarer
Postat av: Linnea

Olika färger på alla naglar är så jävla hett :) ! tyvärr har jag mest bara röda, lila & svarta nyanser, snyggare om man ha sådär riktigt olika & ljusare som hon hade.

2009-01-07 @ 15:13:43
URL: http://linneah.devote.se
Postat av: Fina

mysigt :)

2009-01-07 @ 20:57:04
URL: http://www.metrobloggen.se/fina

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0