Lördag i Lundsbrunn

Vet ni vad? Det var inte alls som jag trodde här. Jag trodde, I'm just being honest, att det skulle suga här. Men det gör det inte. Det är väldigt intressanta seminarier - Lars Leijonborg föreläste om Västsverige och finanskrisen, en man från Landskrona föreläste om Sverigedemokraterna - mycket god mat (typ så att man dör) och jättesnälla människor. Jag känner mig jättetrygg här, och det är jätteroligt!
Nu har vi ätit världens godaste middag med vitt vin och hjortentrecote och laxpaté. Det var hur gott som helst. Dock börjar jag känna mig lite dåsig, har varit uppe länge, och jag har ju antecknat allt under alla seminarier. Dessutom har Josefine gått och lagt och sig för hon hade ont i magen, stackaren.
Men allt är jättebra och jätteroligt. Imorgon väntar seminarie om Folkpartiet i helhet, som jag ska gå på. Det ska bli intressant. Och nu... Hm, jag vet inte riktigt vad som händer nu, antingen är det pingis eller bastu, eller så går jag och lägger mig. Är himla trött som sagt.

Imorgon hörs vi igen.

Trackback
RSS 2.0