long day

Nej, inte direkt, det har varit en kort dag som har bestått av tv-tittande - Vänner marathon, och pizza och thaimat. Nyårsdagen är som gjord för den sortens mat. Just nu sitter jag och försöker organisera hur jag ska fixa det här med designerna. Men det löser sig, det löser sig. Inga fler mail bara tack.

Jag tänkte faktiskt lägga mig i ett bad med min bok och tvätta håret med mitt rehabshampo, göra inpackning och allt sådant. Efter gårdagens bravader kan det behövas. Ja, så I'm off. Jag är glad att ni följer mig trots dagens dåliga uppdateringar.
Men jag kommer ju tillbaka imorgon hoppas jag att ni förstår. Med fina bilder, photoshopmakings, lite tips och daglig uppdatering.


Min braiga bok!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0