Boutique Unique

Jag hjälpte Freya häromdagen med hennes uppgift i ekonomin (om jag inte fattade det fel). Hon skulle göra en affärsidé, om jag har förstått det hela rätt, och hon ville göra en lite butik med lite dyrare, exklusivare märken. Tänk er boutiquen som Serena och Blair köper samma Oscar de la Renta dress i, typ en sådan, fast med massor av olika märken. Inte som ABCD, utan lite billigare, men ändå dyrare än mycket annat. Och mysigare style. Det skulle kännas lyxigt. Så hon undrade lite vad för märken jag tyckte att hon skulle ha med, och sådant. Jag surfade runt en del, satt där med mitt te och bara drömde mig bort i världen av lyxiga dyra märken. Tänk om man skulle äga ett par klackar från Loboutin, en vacker klänning från Alice + Olivia (jag var nära på att köpa en silvrig med paljetter i New York, men det blev inte av), en härlig topp från See by Chloé. Jag kan hålla på i evigheter... Hur som helst; detta svarade jag:



Bilder: net-a-porter, google, shopbop, shopstyle. | Kollage: Sannas Rum
Trackback
RSS 2.0