spanish

Det är nästan så att man tror att lärare i skolan försöker sätta dit en. Det är så hemskt roligt att allting sammanfaller; alla prov, läxor, redovisningar - allt! Idag skulle vi egentligen redovisat om maktspråk, men det blev inte så. Vilket känns lite jobbigt, jag hade gärna varit av med det. På fredag är det spanskaprov, vilket kommer att bli min död, död, död. Ni får ta farväl av mig nu om ni vill. Jag satsar nästan på G i spanska alltså, så mycket bryr jag mig ungefär. Eller nej, såklart att jag bryr mig - jag älskar skolan - men jag tycker att just spanskan kunde varit hemskt mycket roligare.

Och ja, här har ni liksom varför jag inte bloggar så mycket/så bra, för tillfället.
Det är hemskt mycket i skolan, och även med FN-rollspelet att göra. Jag längtar verkligen starkt, måste köpa svart ansiktsfärg också; jag och Pernilla ska ju vara traditionellt kenyanskt klädda.

Nej, det är alldeles för mycket vardags-inlägg här i bloggen nu, det måste bli ett slut med det.
Men först ska jag memorera 250 spanskglosor, som min lärare ska välja ut 15 och sätta på provet. Känns det ovärt eller känns det ovärt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0