Nu gick hela planen i botten

Nu är jag så totally emot monarki - Daniel och Victoria ska gifta sig. Förlovningen är officiell.
Det enda sättet som jag hade kunnat ändra mig i frågan om Sveriges monarki hade varit ifall jag själv hade kunnat bli regent (Victoria skulle få bli lesbisk, eller så skulle hon gifta sig med någon, och på något sätt avsättas och avsäga sig makten till sin man och jag skulle ta hennes plats)
Ni förstår ironin i planen eller? Det är hemskt viktigt att jag poänterar att jag inte är seriös.

Men nu är det i alla fall så att nu finns det inget sätt för mig att bli regent - Victoria är erkänd heterosexuell och ska gifta sig med Daniel. Hon lär inte avsäga sig makten till honom, och jag vill inte gifta mig med honom. Alltså...
Det finns inget, inget, inget hopp alls om att jag ska bli för monarki.


Kommentarer
Postat av: Fina

du har härlig humor! :)

2009-02-24 @ 17:20:53
URL: http://www.metrobloggen.se/fina

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0