Längtan... Saknad...

Oj, nu sitter jag här i Lundsbrunn, har varit på dagens första seminarium som handlade om EU-valet senare i år. Det var hemskt intressant, men mina ögon ville gärna slå igen. Det var EU-ministern som var här och pratade. Och jag insåg att jag kommer att få rösta i det valet. Hur fräckt är inte det?
Joesfine och Moa syns inte till... Hmmm...
Hur som helst så saknar jag bloggen. Jag sitter och funderar ut inlägg jag ska skriva (jag är ju arbetsskadad) och vad jag ska ha för Photoshoptips. När vi satt uppe på rummet igår, så insåg jag att jag är inte den enda i LUF som gillar Blondinbella, och jag behöver absolut inte skämmas över det här. Tack. Ja, vi kom fram till att det skulle vara sjukt kul om hon kom och föreläste på Café Liberal.
Och om två veckor åker jag till Stockholm för att gå kursen Bas Liberal. Det blir kul. Jag älskar ju Stockholm. Synd att det inte var en vecka tidigare, då hade jag kunnat gå på den där Bloppisen.

Ja, nu måste jag ge mig tillbaka. Det är seminarie om demokratiutveckling. Ikväll hörs vi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0