Don't bring the glasses outside please

Efter flyktinggalan igår var Lucas galet taggad och ville dra ut. Jag var väl smått taggad jag med, men vi hamnade på Pullman's på Centralstationen och satt där och drack öl (JAG DRACK ÖL, KAN NI FÖRSTÅ?) och snackade om allt mellan himmel och jord. Tiden bara flöt förbi, och jag missade tåget jag tänkte ta, så det fick bli ytterligare en timma, men inte en öl till - så gott var det faktiskt inte.

Ja, jag kan ju inte berätta vad vi pratade om, för det är sekretessbelagt, men det var i alla fall galet trevligt, och på grund av bildbrist från kvällen får ni istället en bild på Lucas från tidigare tillfälle:


Kommentarer
Postat av: emma

Åh, tack så mycket gumman! :-)

Nu kommer väl din prins hem snart?

2009-12-05 @ 11:06:02
URL: http://emmabridgeman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0