Mode - fall, fall, just fall.



1. Mockajacka, dock vill jag ha den i blått. Bikbok
2. Söt blus i gräddvitt med svarta detaljer. H&M
3. Lång kavaj, med ljust foder och uppvikta ärmar. Topshop
4. Kort MC-jacka i skinnimitation. H&M
5. Söt långärmad blus i gräddvitt med svarta detaljer. H&M
6. Rutig blus med krås. Kapp Ahl
7. Kofta i grått. Gina Tricot
8. Kofta i vitt med söta detaljer. Gina Tricot
9. Kjol i mockaimitation med dragkedjor, dock vill jag ha den i svart. Bikbok
10. Flanellskjorta i blått. Ellos.se
11. Jeans och leggings i olika material och färger. Bikbok
12. Supersöt  babydoll-klänning. Topshop
13. Lång, grovstickad tröja i snygg beige nyans. Monki
14. Kardinaljacka i svart. Bikbok

Som ni ser har verkligen Bikbok överraskat mig. Det är sällan jag hittar något hos dem, men nu hittade jag massor av snygga saker; jeans, leggings, jackor och kjol. Jag hoppas att allt finns och att allt sitter lika bra på mig som jag tror att de ska göra. Vi får väl se hur mycket av detta som hamnar i min garderob i höst.

By the way; jag tänkte göra ytterligare några sådana här kollage med skor, accessoarer och armband! Så look out.

Kommentarer
Postat av: emma

åh man vill ju bara ha alla kläderna!

2009-08-25 @ 21:30:40
URL: http://eemmmajohansson.blogg.se/
Postat av: D E L L A

skinnjackan är underbar! Men jag ser ut som värsta hårdrockaren i sånt (a)



sv; JA STOCKHOLM :D

2009-08-25 @ 23:22:38
URL: http://dellas.blogg.se/
Postat av: Ebba

Hej hur gör du dom där siffrorna? liksom rund som är liksom fade? eller?

2010-02-14 @ 18:51:47
URL: http://livetenligtebba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0