Was it you?

Åh, idag ska jag och mamma åka till Kungälv, till en liten underklädes-affär och köpa en ordentlig BH till mig. Sedan blir det nog lite bikini-införskaffande också.
Så nu ska jag bara välja kläder, också ska jag sätta mig i bilen och övningsköra dit. Ska leta fram Michaels Kent-skiva först bara. Men nu måste jag göra mig i ordning innan min mamma får spader på mig.

Förresten - det blev en debatt på Alingsås Tidning om min intervju. Nedanför artikeln står saker i stil med "Svar: Sanna Preifelt..." och där kan ni klicka om ni vill läsa om vad en man vid namn Anders Henriksson tycker om mig, mina tankar och åsikter. Han tycker att vi ska rösta in Junilistan i EU (Junilistan samlar Sveriges EU-kritiker och leds av Sören Wibe. Partiet vill motarbeta en förskjutning av den politiska makten från Sverige till EU. Wikipedia)

Kommentarer
Postat av: cecilia

Haha ja jag håller med! :)

Kram på digsötnos!

2009-04-25 @ 10:56:28
URL: http://ciizs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0