Universeum is underestimated

När jag fick veta att vi skulle åka till Universeum med klassen blev jag lite smått irriterad - där var man när man var liten, och det är sjukt tråkigt. Jag jämrade mig en hel del för min mamma igårkväll, för Universeum är ju inte min grej alls. Jag har redan sett allt som finns att se där.
Vi åkte in till stan.
Vi tog spårvagnen till Universeum.
Vi började med "Vattnets väg".
Och med kameran i högsta hugg och en linslus till kompis (aka David Hermansson, ni kanske vet vem han är?), så blev allt helt plötsligt väldigt roligt.







Härlig vårbild, eh?

Kommentarer
Postat av: Malin

sv: Ja, visst är hon söt :)

2009-04-16 @ 22:23:40
URL: http://malinsofiacalmebring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0