Min dag med mobilkameran

Vissa har ett liv. Andra har det inte. Ni får välja själva om jag har det!



Jag inser att jag behöver tvätta, för jag har verkligen inget att ta på mig när jag ska gå till skolan these days. Så, när jag kommer hem från skolan, bestämmer jag med mig själv, måste jag verkligen ta itu med min tvättkorg. Och så en outfitbild i skolan också - med hela munderingen.



David och Pernilla gör min dag genom att lura mig om en händelse i förra veckan. Som inte hade hänt. Men jag var tydligen schizofren som hade glömt av det. Vi hade städat ett rum och David gjorde sönder papperskorgen... Helt stört, helt enkelt.



Underbara läget - iPoden låser sig i hold-läge på vägen hem. Yay.



Anledningen till att jag inte är överviktig - denna backe. Den är brantare och jobbigare, denna bild gör inte backen rättvisa!



Jag vill hemskt gärna ha min kamera nu, så jag ska gå och hämta den hos Linnéa i kväll tänkte jag. För nu ser jag hur mycket som börjar blomma, och närbilder av naturen är ju ganska så jag...



Idag kommer städerskan och hon städar bara om jag inte har saker liggandes på golvet. Då ser det istället ut såhär...
Nej, nu måste jag verkligen tvätta!



Kommentarer
Postat av: Karin

haha fy fan vad rätt, när våran städerska kommer så ser det också ut så på mitt rum. slänger upp allting på sängen. hahah

2009-04-24 @ 17:25:35
URL: http://kariinmarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0