Headache has been given a new meaning

Jag vet inte om jag under det senaste året har lyckats utveckla migrän, men den huvudvärken jag får då och då är allt annat än behaglig. Jag har riktigt ont nu också - det förvånar mig att jag ens kan sitta här i skrivande stund.
Ja, kvällen ser underbar ut - vackert väder, god middag hos Martina med härliga människor, och sedan vidare till Borås för att fira Joakim. Det lär bli jättebra och jätteroligt.
Men alla sådana här tillfällen till underbara kvällar kräver ju även en hel del förberedelse - så som paket som ska slås in, hår som ska fixas, make up som ska läggas, naglar ska målas, kameran ska rensas... Så jag tänkte lyssna på lite country á la Carrie Underwood på Spotify - men först av allt ska jag hoppa in i duschen och reda ut mitt skatbo till hår!



Tycker ni inte att dagens väder betyder att man får ha lite somriga, fina kläder? Det gör i alla fall jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0