Hoppsan

Åh, jag är ju så skvallrig av mig. Och jag måste bara få berätta om det senaste skvallret i bloggvärlden: Katrin Zytomierska anklagar Blondinbella för att vara otrogen mot Nils. Jag roas faktiskt av det hela. Dock har jag ingen aning om ifall Katrin bara är dum i huvudet eller om det ligger något i det - för Isabella tar det riktigt hårt. Jag vet faktiskt inte vad jag ska säga.
Men ja, skadeglädje är väl mitt andra namn (och snälla, förstå min ironi).
Men dessa bråk bloggerskor emellan - ni kan inte annat säga än att de är underhållande! Det bara måste vara ytterligare ett PR-trick...
Nu har Katrin tagit bort sitt inlägg, för hennes chef tyckte att det blev för mycket och att hon inte skulle skriva så. Eller var det kanske för att Blondinbella på sin blogg hotar med att föra detta vidare som förtal.

Om Blondinbella är otrogen så tror jag att jag mister all respekt för henne. Jag har tyckt att hennes blogg blivit sämre sedan hon blev hemmafru, eller vad man ska kalla det - hennes liv känns inte så roligt längre som det gjorde förut. Jag läser visserligen bloggen mycket fortfarande, och hennes ord är fortfarande min lag (och här får jag väl också poängtera att jag överdriver, för det finns alltid de som tror att jag är seriös). Men att hon skulle vara otrogen.. Nej, det trodde jag aldrig om henne och jag hoppas för Guds skull att det är lögn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0